Публікації

ЧИ НАБЛИЗИЛИ ЛИМАНСЬКІ ЦНАПИ ВЛАДУ ДО ЛЮДЕЙ?

ЧИ НАБЛИЗИЛИ ЛИМАНСЬКІ ЦНАПИ ВЛАДУ ДО ЛЮДЕЙ?

Ідея створення Центрів надання адміністративних послуг полягала у тому, що ЦНАП – це не просто красива вивіска, це інститут, який показує віддаленість чи наближеність влади до людей. По суті, це – обличчя влади в її спілкуванні з громадянами. Яким є це обличчя в Лиманському районі та чи здатні наші ЦНАПи виконати всі покладені на них функції, аналізували Лиманські факти. 

У Лиманському районі функціонують чотири Центри надання адміністративних послуг: Доброславський, Фонтанський, Крижанівський та Красносільський. Ми вирішили взяти основні показники їх роботи й проаналізувати, який із ЦНАПів дійсно наблизив владу до людей.

Перше здивування чекало нас у спілкуванні з Доброславським ЦНАПом, де нам відповіли, що не володіють такою інформацією. Тож далі порівнюватимемо інші центри за чотирма критеріями:

кількість видів послуг, які пропонують у центрах;

кількість наданих послуг за минулий рік;

сума коштів, які надійшли до сільради завдяки роботі ЦНАПу;

охоплення населення послугами.

Стосовно кількості прийнятих видів послуг варто зауважити, що кожна послуга окремо затверджується місцевими депутатами на сесії сільради. Зокрема, Крижанівський ЦНАП надає 100 видів послуг, Красносільський – 87, а Фонтанський – 39. 

За кількістю наданих послуг за минулий рік перше місце також посідає Крижанівський ЦНАП. У 2019 році він надав 10 560 послуг не лише жителям Лиманського району, а й усієї Одеської області. Значно відстали від Крижанівського Красносільський із показником 4 067 наданих послуг та Фонтанський із 2 316.

Третій критерій – це сума коштів, які надійшли до сільради завдяки роботі ЦНАПу. І тут на першому місці Крижанівський ЦНАП, завдяки якому до Крижанівської сільради  надійшло 967 757 грн. Красносільска сільрада отримала від свого ЦНАПу 484 268 грн, а Фонтанська – 200 726 грн.

І останній критерій – це охоплення послугами населення, тобто як часто зареєстровані жителі користуються послугами ЦНАПу.

В Крижанівському ЦНАПі охоплення пос-лугами перевищує 100% і становить 141%. Це означає, що кожен зареєстрований житель Кри-жанівки, а їх 7,5 тисяч, не один раз скористався послугами місцевого ЦНАПу.У Красносільсь-кого ЦНАПу охоплення сягає 33%, а у Фон-танському – лише 27%.

Таким чином, Крижанівський ЦНАП виявився найбільш наближеним до людей. А це означає, що жителі Крижанівської громади можуть спілкуватися з владою в атмосфері, де є повага та ввічливість чиновника, де більше не треба стояти у чергах у вузьких коридорах органів влади, де не вимагають в котрий раз донести ще якість документи та більше не чутно сакраментальноі фрази: «зайдіть пізніше, документ ще не готовий».




У вас є, що нам розповісти?
Поділіться з нами, заповнивши форму!